وبلاگ درآمد برتر

کسب درآمد از آموزش ، کسب درآمد از فروش فایل ، کسب درآمد از اینترنت

وبلاگ درآمد برتر

کسب درآمد از آموزش ، کسب درآمد از فروش فایل ، کسب درآمد از اینترنت

تعلیق تحریم‌های ایران در حوزه فنی عملی شد

تحریم‌های ایران در حوزه فنی تعلیق شد

وزارت خارجه آمریکا از بازگشت چند معافیت تحریمی در حوزه فنی هسته‌ای مرتبط با نیروگاه بوشهر، رآکتور اراک و رآکتور تحقیقاتی تهران خبر داد. این معافیت‌های تحریمی که بعد از برجام اعمال شده بود، توسط ترامپ لغو شد.

یک مقام مسئول در این وزارتخانه توضیح داده که این اقدام به منظور تسهیل در مسیر گفتگوهای فنی صورت گرفته و نباید به عنوان سیگنالی برای بازگشت آمریکا به برجام تفسیر شود.

معافیت‌های صادر شده ماهیت فنی داشته و آثار اقتصادی جدی نخواهد داشت و همانطور که مقامات آمریکایی اذعان کرده‌اند نمی‌تواند به عنوان سیگنالی برای توافق منظور شود.

رای نهایی شکایت النصر از پرسپولیس

ادعای یک خبرنگار عربستانی؛

نظر نهایی فیفا درباره شکایت النصر از پرسپولیس

نظر نهایی فیفا درباره شکایت النصر از پرسپولیس

خبرنگار عربستانی مدعی شد که فیفا داستان شکایت النصر از پرسپولیس را بدون صادر کردن تصمیم جدیدی مختومه اعلام کرد.

پرسپولیس و النصر عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ به مصاف هم رفتند که نماینده ایران در آن بازی موفق شد در ضربات پنالتی به پیروزی برسد و راهی فینال شود.

بعد از آن بازی النصر از پرسپولیس به خاطر استفاده کردن از بازیکنان غیر قانونی شکایت کرد. شکایت النصر توسط کمیته انضباطی AFC و همچنین کمیته استیناف رد شد اما النصر امیدوار بود که با بردن این شکایت به فیفا و کاس غرامت زیادی دریافت کند که البته به هدف خود نرسید.

عاید الرشیدی خبرنگار عربستانی در سخنانی تلویزیونی که سعودی اسپورت آن را پوشش داد از بسته شدن پرونده النصر و پرسپولیس خبر داد.

او گفت: فیفا این پرونده را به صورت نهایی بسته است و تصمیم جدیدی در این زمینه اعلام نخواهد شد.

به این ترتیب و طبق اعلام این خبرنگار عربستانی پرسپولیس مرتکب تخلفی نشده است و تلاش های زیاد نماینده عربستان راه به جایی نبرد.

با کسب درآمد از طراحی سایت میلیونر شوید

با این 6 روش در مقاله نویسی به کسب درآمد میلیونی برسید

7 راهکار برای کسب درآمد از گیتار

6 راهکار کسب درآمد از نرم افزارهای مهندسی برق

سود 10 میلیاردی استقلال قطعی شد؟

سود ۱۰ میلیاردی استقلال از جدایی مظاهری؟

واکنش مظاهری به خط خوردن از لیست استقلال

آبی‌ها از جدایی سنگربان سوم خود ۱۰میلیارد سود کردند و هزینه این تیم در خط دروازه به شکل قابل‌توجهی کاهش یافت.

رشید مظاهری در نیم‌فصل اول تنها در یک بازی برای استقلال به میدان رفت و عملا به سومین دروازه‌بان آبی‌ها پس از حسینی و رضایی تبدیل شد و در بسیاری از بازی‌ها سکونشینی را تجربه کرد و حالا در آستانه جدایی قطعی از این تیم قرار گرفته است و احتمالا راهی سپاهان خواهد شد.

طبق شنیده‌ها مظاهری با بخشیدن ۶ میلیارد از مطالبات خودش از استقلال جدا شد، درحالیکه در صورت ماندن در این تیم تا پایان فصل ۴ میلیارد دیگر از مبلغ باقی‌مانده قراردادش را نیز دریافت می‌کرد. بر این اساس آبی‌ها از جدایی سنگربان سوم خود ۱۰ میلیارد سود کردند و هزینه این تیم در خط دروازه به شکل قابل‌توجهی کاهش یافت. 

استقلال البته مایل بود مظاهری را به فولاد منتقل و با حردانی معاوضه کند اما مظاهری راضی به این انتقال نبود و پیشنهاد سپاهان را ترجیح داد. این درحالی بود که سنگربان استقلال اقداماتی برای فسخ قرارداد انجام داد و حتی مذاکراتی هم با پرسپولیسی‌ها داشت و به‌نظر می‌رسد توافق آبی‌ها با این بازیکن در نیم‌فصل در هر صورت تصمیم درستی بود.

جزئیات توافق استقلال با بازیکن ازبکستانی

جزئیات توافق استقلال با بازیکن خارجی

به نقل از باشگاه استقلال، عزیزبک آمانوف، بازیکن ملی‌پوش ازبکستانی تیم لوکوموتیو تاشکند با باشگاه استقلال به توافق اولیه دست یافت.

به نقل از باشگاه استقلال ، عزیزبک آمانوف، بازیکن ملی‌پوش ازبکستانی تیم لوکوموتیو تاشکند با باشگاه استقلال به توافق اولیه دست یافت.

آمونوف در روزهای ابتدایی هفته آینده وارد تهران می‌شود و پس از تفاهم نهایی، قرارداد ۲ و نیم ساله‌ای را با باشگاه استقلال به امضا خواهد رساند.

این بازیکن ۱۷۳ سانتی‌متری که سابقه سه بازی برای تیم ملی ازبکستان از جمله دیدار دوستانه مقابل سوئد را در کارنامه دارد، قابلیت بازی در پست‌های هجومی نظیر هافبک چپ، وینگر چپ و راست، بازی‌ساز و همچنین پست مهاجم نوک را داشته و سومین بازیکن خارجی این فصل استقلال به شمار می‌رود.

جزئیات توافق استقلال با بازیکن خارجی

آمانوف همچنین با تیم لوکوموتیو تاشکند به دو مقام قهرمانی لیگ ازبکستان دست یافته و فصل گذشته نیز در ۳۰ بازی برای این تیم به میدان رفت و موفق به زدن ۱۱ گل شد و چهار پاس گل نیز داد.

کسب درآمد از افترافکت

کسب درآمد از زبان فرانسه

کسب درآمد از حسابداری

6 روش عالی برای کسب درآمد از پرورش گل و گیاه

رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری در سایت دارد؟

با گشت و گذار در سایت های مختلف حتما مطالبی را دیده اید که در آن به معرفی محصولات و خدمات یک سایت دیگر پرداخته شده است و در بین متن این مطالب، با چند عبارت مهم به سایت مقصد لینک داده شده است. هر کدام از این مطالب معرف محصول یا خدماتی است که سایت مقصد ارائه می دهد. برخی از این تبلیغات به قدری جذاب هستند که در نگاه اول شما را مجاب می کنند تا به سایت آنها سر بزنید. به این مطالب تبلیغاتی رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی و حتی رپرتاژ آگهی می گویند.

رپورتاژ آگهی و تاثیر آن در بهبود سایت شما

به گفته کارشناسان سئو، اگر طراحی و محتوای وبسایت شما بسیار بهینه و مورد تایید ربات‌های گوگل باشد، رسیدن به رتبه برتر در گوگل بدون داشتن بک لینک فالو از سایت‌های معتبر غیر ممکن خواهد بود.بنابراین انتشار رپورتاژ تاثیر زیادی بر بهبود سئو سایت دارد که از طریق آن می‌توانید بک لینک فالو دریافت کنید.

طبق به روز رسانی‌های جدید گوگل بک لینک‌هایی که به صورت تبلیغات متنی در وبسایت‌ها منتشر می‌شدند و بعد از مدتی توسط ادمین وبسایت حذف می‌شدند از نظر گوگل به عنوان لینک‌های خریداری شده و اسپم در نظر گرفته می‌شوند. این فرآیند می‌تواند منجر به کاهش رتبه بندی سایت گوگل شود.

از همین رو گوگل استانداردهای بک لینک جدیدی را تعریف کرده است که بر اساس آن بک لینک‌ها باید کاملا ارگانیک باشند، و توسط صفحاتی که با محتوا و موضوع شما ارتباط معنایی دارند ارائه شوند. علاوه بر این پس از درج بک لینک‌ها هرگز نباید بعد از مدتی حذف شوند.

تاثیر رپورتاژ بر سئو سایت

دریافت بک لینک فالو و دائمی با انتشار رپورتاژ در وبسایت‌های معتبر،‌ بیشترین تاثیر را در سئو و کسب رتبه اول در کلمات کلیدی مرتبط دارد.

رپورتاژ آگهی نقش مهمی در بهینه سازی موتورهای جستجو و توسعه استراتژی بازاریابی دیجیتال دارد. رپورتاژ در حقیقت به شکل یک گزارش جامع و کلی از خدمات و محصولات شماست. شما با خرید رپورتاژ از سایت‌های معتبر در واقع از آن‌ها اعتبار می‌گیرید. چرا که یکی از معیارهای رتبه بندی گوگل تعداد و کیفیت بک لینک‌هایی است که از سایت‌های دیگر دریافت می‌کنید.

زمانی که یک صفحه غیر تبلیغاتی مانند سایت‌های خبرگزاری،‌ کاربران خود را به وبسایت شما ارجاع می‌دهند، گوگل مطمئن می‌شود که شما محتوایی برای ارائه دارید. در نتیجه صفحه شما در لیست سایت‌های با رتبه بالا، قرار می‌گیرد. از سوی دیگر رپورتاژ یک آگهی دائمی است که تاریخ انقضا ندارد و حذف نمی‌شود و همیشه کاربران جدید را به سایت شما ارجاع می‌دهد.

بنابراین رپورتاژ آگهی‌ها با کمترین هزینه سبب بهبود سئو، افزایش بازدید سایت، و در نهایت افزایش فروش و درآمد شما می‌شود. یکی دیگر از دلایل اهمیت رپورتاژ این است که می‌توانید متن را در طیف گسترده‌ای از رسانه‌های آفلاین و آنلاین منتشر کنید.

زمانی که شما یک رپورتاژ آگهی را در کانال‌هایی مانند سایت‌های محبوب منتشر می‌کنید در این سایت یک صفحه جداگانه و همیشگی برای محتوای شما ایجاد می‌شود همچنین می‌توانید به 3 تا 5 کلمه از کلمات کلیدی مورد نظر خود، لینک دهید و یک لینک فالو از سایت معتبر دریافت کنید. از آن جایی که مطلب شما همیشه در صفحه اول گوگل و سایت ناشر نمایش داده می‌شود، بر روی وضعیت سئو شما تاثیر زیادی خواهد داشت.

مزایای انتشار رپورتاژ آگهی

دید بیشتر

همان طور که گفتیم انتشار رپورتاژ درسایت‌های محبوب، شانس دیده شدن برند و محصولات شما را افزایش پیدا می‌دهد و سبب برندسازی نیز می‌شود.

برای همه مناسب است

یکی دیگر از مزایای مهم رپورتاژ این است که تمام کسب و کارهای کوچک و بزرگ می‌توانند از این روش برای بهبود صفحات خود در نتایج جستجوی گوگل استفاده کنند. تفاوتی ندارد که کسب و کار شما مدل B2B باشد یا B2C مهم این است که با انتشار رپورتاژ آگهی قدرتمند می‌توانید پیام و محتوای خود را با مخاطبان بسیاری به اشتراک بگذارید.

برندسازی و افزایش شهرت برند

همان طور که در موارد قبلی گفتیم انتشار رپورتاژ در کانال‌‌ها و سایت‌های محبوب، آگاهی از برند شما را افزایش می‌دهد اما اگر به صورت منظم و با برنامه روند انتشار رپورتاژ را ادامه دهید این موضوع به افزایش اعتبار برند شما و اعتماد سازی نیز کمک می‌کند.

هزینه معقول و مناسب

این روش نسبت به سایر روش‌ها مقرون به صرفه‌تر بوده و شما با هزینه‌ای مناسب می‌توانید پیام خود را به مخاطبان هدف برسانید حتی اگر مطلب شما به اندازه‌ای قوی و جذاب باشد که مخاطبان هدف بیشتری را درگیر کند بسیاری از کانال‌ها نیز در رسانه خود آن را منتشر می‌کنند.

ویژگی یک رپورتاژ آگهی خوب

یک رپورتاژ آگهی جذاب باید ساده و روانکاوانه باشد.

  1. لحن و ادبیات مناسبی داشته باشد.
  2. مخاطب هدف خود را بشناسید و متناسب با نیازهای مخاطبان محتوای خود را تولید کنید.
  3. یک عنوان قانع کننده و جذاب انتخاب کنید تا مخاطب را ترغیب کند که لینک صفحه را باز کند.
  4. قرار نیست تبلیغات را مستقیما منتشر کنید و از آن فقط در جهت اطلاع رسانی و ارتباط با مخاطب استفاده کنید.
  5. هرگز از متن‌های کپی استفاده نکنید.
  6. از کلید واژه‌های اصلی مد نظر خود استفاده کنید تا مخاطب شما متوجه شود که تمرکز شما بر روی چه چیزی است،
  7. می‌توانید از نکات کاربردی استفاده کنید. با ایجاد ارزش افزوده برای مخاطب، وی را کنجکاو کنید تا ببیند برند، محصولات و خدمات شما چه نیازهایی را برآورده می‌کند.
  8. از جذابیت‌های بصری مانند تصاویر مرتبط در رپورتاژ خود استفاده کنید.
  9. توجه داشته باشید که مقاله نباید بیش از اندازه طولانی باشد که از حوصله کاربر خارج شود.
  10. حتما در انتها یک نتیجه گیری کلی از مطلب خود ارائه دهید.

تعرفه و قیمت رپورتاژ آگهی چه قدر است؟

هر سایتی برای نمایش رپورتاژ از شما هزینه‌ای دریافت می‌کند که این هزینه در سایت‌های مختلف، متفاوت می‌باشد. اما به دلیل وجود عدم مرجعی برای تعیین تعرفه‌ها و قیمت‌های ثابت، قیمت پیشنهادی برای رپورتاژ طبق قوانین داخلی بر اساس کیفیت سایت، اعتبار دامنه، اعتبار صفحه و امتیاز اسپم، تعیین می‌شود.

رپورتاژ رایگان و تبادل رپورتاژ

عبارت رپورتاژ آگهی رایگان جذابیت خاصی دارد. البته بسیاری از سایت هایی که اقدام به انتشار رپورتاژ رایگان می کنند، لینک های خروجی رپورتاژ را نوفالو می کنند تا گوگل چیزی از اعتبار سایت آنها به سایت شما اختصاص ندهد. پس باید به این موضوع توجه داشت که رپورتاژی در سئو موثر است که لینک های آن فالو بوده و به افزایش اعتبار سایت شما نزد گوگل کمک کند.

ما امکان تبادل رپورتاژ با سایت های درآمد برتر ، سازه برتر و فایل ناب را برای شما فراهم کرده ایم که در این صورت می توانید در ازای رپورتاژی که در سایتتان منتشر می کنید، یک رپورتاژ رایگان در سایت های ما دریافت کنید.

البته شما می توانید درخواست انتشار رپورتاژ خودتان را در هر کدام از سایت های ما ارسال کنید و با توجه به ارزش گذاری سایت های طرفین، این امکان وجود دارد که در هر سایتی یک رپورتاژ در ازای چند رپورتاژ رایگان در سایت مقابل منتشر شود. این ارزش گذاری برای رپورتاژها با توجه به پیج اتوریتی و دامین اتوریتی و سرعت ایندکس ، تعداد مطالب ایندکس شده و ... تعیین می شود.

بعنوان مثال در صورتی که ارزش رپورتاژ سایت شما با 2 رپورتاژ در سایت ما برابر باشد، ما 2 رپورتاژ برای شما در سایتمان منتشر می کنیم و شما در ازای این دو رپورتاژ، فقط یک رپورتاژ برای ما در سایتتان منتشر می کنید.

لینک های داخلی رپورتاژها فالو بوده و همچنین تعداد کلمات و تعداد تصاویر بر اساس توافق طرفین تعیین خواهد شد.

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد، می توانید درخواست تبادل رپورتاژ خود را از فرم زیر برای ما ارسال کنید:

درخواست تبادل رپورتاژ

همچنین می توانید در واتساپ با شماره 09192682620 برای تبادل رپورتاژ در ارتباط باشید.

 

ضمنا می توانید با کلیک بر روی هر کدام از لینک های زیر، سایت های ما را مورد بررسی قرار داده و در صورت تمایل به رپورتاژ، با ما در ارتباط باشید:

درآمد برتر

سازه برتر

فایل ناب

 

البته این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که در صورتی که تصمیم دارید فقط رپورتاژ شما در سایت های ما منتشر شود و شما هیچ رپورتاژی برای ما منتشر نکنید، می توانید با پرداخت هزینه رپورتاژ هر کدام از این سایت ها، رپورتاژ آگهی خود را در آن منتشر کنید.

برای دریافت تعرفه رپورتاژ آگهی هر کدام از سایت ها می توانید از فرم زیر با ما در ارتباط باشید:

درخواست تعرفه رپورتاژ آگهی

همچنین می توانید در واتساپ با شماره 09192682620 برای دریافت تعرفه ها در ارتباط باشید.

نتیجه گیری

تا اینجا از میزان تاثیر رپورتاژ بر سئو سایت آگاه شدیم، در دنیای امروز مخاطبان زیادی در دنیای اینترنت وجود دارند که برای تبلیغات معمولا از ابزارهای تبلیغات آنلاین و دیجیتال استفاده می‌کنند. در نتیجه رپورتاژ نیز یکی از مهمترین استراتژی‌ها و اقدامات در جهت اطلاع رسانی، تبلیغات اینترنتی و ارتباط با مخاطبان است. بنابراین می‌توانید برنامه اطلاع رسانی و تبلیغاتی خود را با انتشار رپورتاژ در پر بازدیدترین سایت‌هایی که مخاطبان هدف شما حضور دارند پیاده سازی کنید.