وبلاگ درآمد برتر

کسب درآمد از آموزش ، کسب درآمد از فروش فایل ، کسب درآمد از اینترنت

وبلاگ درآمد برتر

کسب درآمد از آموزش ، کسب درآمد از فروش فایل ، کسب درآمد از اینترنت

دانلود pdf اصول طراحی مهدکودک با رویکرد خلاقیت

 

 

اصول طراحی مهدکودک با رویکرد خلاقیت

دانلود pdf اصول طراحی مهدکودک با رویکرد خلاقیت

کودکان اعضای کوچک و آینده ساز جامعه می باشند و در سنین 2 - 10 سال بیشترین تاثیر را از محیط پیرامون خود در راستای شکل گیری افکار و خلاقیت خود از محیط می گیرند. حضور در فضاها و مکان هایی که حس کنجکاوی کودکان را برانگیزد و امکان تغییر در آن فضا به وسیله کودک و به شکل دلخواه او وجود داشته باشد، منجر به تحریک احساسها و عواطف وی و ایجاد بستر ذهنی بروز خلاقیت کودک می شود.

امروزه اکثر فضاهای شهری که به کودکان و کاربری های آموزشی و تربیتی آن ها تخصیص یافته است، معمولا همان فضاهای بسته و درون گرای کاربری های مسکونی بوده که با تغییرات اندک به فضاهای فاقد استاندارد و کم بازده تبدیل می شوند.

امروزه در اغلب کشورهای توسعه یافته جهان اثبا شده است که تاثیر فضاها و محوطه های باز و عناصر تحریک کننده طبیعی مثل نور، رنگ، آب وگیاهان و طبیعت در شکوفایی استعداد و خلاقیت کودکان تاثیر به سزایی دارد. همچنین مهدکودک ها به عنوان اولین فضاهای آموزشی کودکان، نقش به سزایی در ایجاد و رشد خلاقیت کودکان دارند.

تحقیق حاضر که حاصل مطالعات کتابخانه ای بوده، با استفاده از روش توصیفی-تفسیری به بررسی نظریات موجود پیرامون کودک و نیازها و احتیاجات در محیط های آموزشی و مهد کودک ها می پردازد. به مساله خلاقیت و عوامل منجر به بروز آن در کودکان می پردازد و در نهایت ضوابط و ویژگی هایی مهد کودک که با تحریک های محیطی منجر به بروز خلاقیت در کودکان را تبیین می کند.

دانلود pdf اصول طراحی مهدکودک با رویکرد خلاقیت

همچنین ببینید:

دانلود پاورپوینت معماری مهد کودک

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد