وبلاگ درآمد برتر

کسب درآمد از آموزش ، کسب درآمد از فروش فایل ، کسب درآمد از اینترنت

وبلاگ درآمد برتر

کسب درآمد از آموزش ، کسب درآمد از فروش فایل ، کسب درآمد از اینترنت

چگونه به صورت آفلاین شرکت ساختمانی خود را تبلیغ کنیم؟

چگونه به صورت آفلاین شرکت ساختمانی خود را تبلیغ کنیم؟

بازاریابی کسب و کار ساختمانی خود از طریق وب سایت و پروفایل های رسانه های اجتماعی اغلب در مورد آن صحبت می شود. اما آیا شرکت خود را به صورت آفلاین نیز تبلیغ می کنید؟

ترکیبی از بازاریابی آفلاین و آنلاین می تواند آگاهی از برند شما را بهبود بخشد و به مشتریان احتمالی در مورد خدمات شما بگوید.

مطمئن نیستید چگونه شروع کنید؟ لیست ما از بهترین ایده های بازاریابی آفلاین برای متخصصان ساخت و ساز را بررسی کنید.

 

بازاریابی آفلاین چیست؟

بازاریابی آفلاین، به زبان ساده، بازاریابی است که آنلاین نیست. این نوع تبلیغات از رسانه های سنتی مانند مواد چاپی، رادیو و تبلیغات بیلبورد استفاده می کند. همچنین می تواند شامل بازاریابی رویداد و حمایت مالی باشد.

 

استراتژی های بازاریابی آفلاین در صنعت ساختمان

ایجاد یک برنامه بازاریابی برای شرکت ساختمانی شما باید شامل تاکتیک های بازاریابی آفلاین باشد. این لیست از ایده ها را در زیر بررسی کنید.

 

1. مشارکت های صنعتی ایجاد کنید

این استراتژی بازاریابی به شما امکان می دهد به مشتریان بالقوه ای دسترسی پیدا کنید که قبلاً به آنها دسترسی نداشتید. در پروژه های مشترک و هدایای تبلیغاتی با پیمانکاران فرعی شریک شوید. همچنین می‌توانید از شرکت‌های محلی بخواهید که مشتریان خود را به کسب‌وکار شما معرفی کنند و همین کار را برای آنها انجام دهند. برای مثال، بازسازی‌کنندگان می‌توانند با ایجاد رابطه با مشاوران املاک و لوله‌کش‌ها، سرنخ ایجاد کنند.

 

2. برندسازی کنید

مشارکت در جامعه تا حد زیادی با بهبود آگاهی از برند همراه است. به عنوان یک امتیاز، راه دیگری برای بازاریابی خدمات خود به کسانی که در منطقه شما زندگی می کنند خواهید داشت. در جهت برند سازی شرکت ساختمانی خودتان می توانید به تعمیر خانه یا داوطلب شدن در رویدادهای خیریه کمک کنید. اگر وقت کافی ندارید، باقیمانده مصالح ساختمانی را به سازمان های غیرانتفاعی محلی اهدا کنید.

 

3. اسپانسر باشید

با حضور در حامی رویداد، شناخت برند را به دست آورید. بر اساس نتیجه ای که به دنبال آن هستید، تصمیم بگیرید که چه نوع رویدادی را می خواهید حمایت مالی کنید. این می تواند هر چیزی باشد، از یک جشنواره محلی گرفته تا یک نمایشگاه صنعت ساختمان. در این رویداد، مطمئن شوید که کالاهای مارک دار را برای تبلیغ بیشتر شرکت خود ارائه دهید. امتیاز اضافی؟ برخی از رویدادها پوشش رسانه ای پیدا می کنند که می تواند فرصت های روابط عمومی بیشتری را فراهم کند.

 

4. در نمایشگاه های تجاری شرکت کنید

نمایشگاه های تجاری راهی ساده برای معرفی شرکت ساختمانی شما به مخاطبان مناسب است. مراقب جزئیات کوچک قبل از نمایشگاه مانند ایجاد مطالب اطلاعاتی برای مشتریان احتمالی باشید. غرفه ای برپا کنید که مردم را ترغیب کند که در آنجا توقف کنند. سپس، غرفه خود را با کارکنانی پر کنید که آنچه شرکت شما ارائه می دهد را بفروشند.

 

5. برگزاری یک همایش آموزشی

اگر حمایت مالی یا شرکت در رویدادها کافی نیست، میزبانی خود را امتحان کنید! کارگاه ها راه بسیار خوبی برای تبلیغ کسب و کار شما هستند، به خصوص اگر می خواهید مشتریان محلی بیشتری به دست آورید. صحبت کردن در این رویدادها شرکت شما را بیشتر در معرض دید قرار می دهد و به مردم فرصتی برای ملاقات با شما می دهد. این ایده بازاریابی آفلاین شما را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت معرفی می کند.

نرم افزار ساخت و ساز پیشرو ما زمان بیشتری را در روز به شما باز می گرداند، بنابراین می توانید بر روی آنچه که بیشترین اهمیت را دارد تمرکز کنید. ابزارهای فروش، ابزارهای مالی و پورتال ارتباطی ما همگی به راهی بهتر برای مدیریت پروژه های شما منجر می شوند.