طبق برنامه جدید اعلام شده از سوی باشگاه استقلال قرار است کوین یامگا فردا به ایران برگردد تا احتمالا از روز دوشنبه در تمرینات گروهی استقلال شرکت کند. البته این بازیکن به دلیل چهار اخطاره شدن در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان از بازی مقابل هوادار در هفته شانزدهم لیگ برتر محروم است اما کادرفنی از او خواسته در صورت امکان یک روز زودتر به تهران برگردد.
پیش از این عنوان شده بود یامگا شامگاه دوشنبه یا بامداد روز سه شنبه فرانسه را به قصد بازگشت به تهران ترک می کند و روز سهشنبه هفته جاری ۱۲ بهمن به تهران می رسد تا از روز چهارشنبه سیزدهم بهمن تمرینات خودش را کنار سایر هم تیمی هایش از سر بگیرد. اما شنیده ها از نزدیکان به تیم استقلال حکایت از آن دارد که شاید این بازیکن فرانسوی ۲۴ ساعت زودتر به تهران برگردد. گرچه او برای دیدار این هفته استقلال محروم است. بازی که قرار است جمعه در استادیوم انقلاب کرج مقابل هوادار برگزار شود.
یامگا با زدن ۷ گل، ارسال ۳ پاس گل و گرفتن یک پنالتی برای تیم استقلال مؤثرترین بازیکن و ستاره آبی پوشان در دور رفت بود.
شنیدیم یحیی گل محمدی به درخواست رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای جلسه حضوری پاسخ منفی داده است!
رضا درویش مدیرعامل جدید از چهارشنبه گذشته به دنبال صحبت با گلمحمدی بود اما سرمربی سرخپوشان موبایل خود را بسته و به هیچ تماسی پاسخ نمیداد تا این وضعیت و تعلیق ادامه داشته باشد! طبعاً اگر او طرف حساب مذاکره شفاهی با مدیرعامل قرمزها شود، با قول او برای پرداخت و حل بحران مالی در روزهای آینده مواجه خواهد شد اما از آنجا که بازیکنان دست به اعتصاب زده بودند به هرحال رضا درویش اول باید با سرمربی حرف میزد.
بالاخره هم این اتفاق افتاد و این دو با یکدیگر صحبت کردند و یحیی گل محمدی در برنامه ورزش و مردم این موضوع را رسانه ای کرد و گفت: «سه خواسته داشتم و گفتم تا دوشنبه مشکلات را برطرف کنید با افتخار در خدمت تیم و باشگاه میآیم. من استعفا دادم و از تمام حق و حقوقم گذشتم. میتوانستم فسخ کنم و پول سال بعدم را بگیرم اما بحث من خودم نیستم. استعفا دادم و گفتم پول من را تا جایی که کار کردم اگر توانستید بدهید. اگر شرایط اولیه همکاری وجود داشته باشد با افتخار هستم. تا دوشنبه هم فرصت دادیم.»
در همین ارتباط شنیدیم رضا درویش دوباره با یحیی گل محمدی تماس گرفته و خواستار جلسه حضوری شده اما جواب سرمربی پرسپولیس هم جالب بوده است: «شرطهایم را گفتم و باز هم تلفنی میگویم که اول پرداختیهای باشگاه تا ۵۰ درصد برسد،دوم باشگاه زمین تمرین مناسب برایشان در نظر بگیرد و سوم برای نقل و انتقالات بودجه لازم تامین شود. بنابراین دیگر نیازی به جلسه حضوری نیست چرا که دوباره باید همین خواستهها را مطرح کنم!»
به نظر میرسد رضا درویش خودش هم به خوبی می داند فراهم کردن این سه خواسته سرمربی پرسپولیس آن هم تا روز دوشنبه عملا امکانپذیر نیست. مدیرعامل جدید که به سختی و زحمت ۸ درصد پول قرارداد بازیکنان را فراهم کرده تا به ۲۸ درصد برسد حالا از کجا میتواند ۲۲ درصد دیگر پیدا کند؟
رضا درویش برهمین اساس و اینکه قادر به تأمین این خواستهها نیست خواهان نشست حضوری با گل محمدی شد بلکه در این نشست چشم توی چشم (!) از سرمربی تیمش مهلت بیشتری بگیرد اما یحیی این درخواست را نپذیرفت.
رئیس سازمان خصوصیسازی گفت: در پی تشکیل کارگروه سهام عدالت و پیگیری امور مربوطه، سود سهام عدالت برای هر نفر از سهامداران عدالت حدود ۶۰۰ هزار تومان است که تا قبل از پایان سال پرداخت میشود.
حسین قربانزاده در مورد واریز سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال ۹۹ گفت: سود هر نفر از سهامداران عدالت حدود ۶۰۰ هزار تومان میشود که تمام تلاش ما این است که قبل از پایان سال این سود به صورت متمرکز و از طریق شرکت سپردهگذاری مرکزی و تسویه وجوه واریز شود.
وی در پاسخ به اینکه بخشی از اطلاعات سهامداران عدالت نزد سازمان خصوصیسازی و بخشی در سامانه سجام شرکت سپردهگذاری مرکزی است، گفت: ما همه دیتاها را به شرکت سپردهگذاری مرکزی منتقل کردیم و کسانی که در سامانه سجام عضو هستند از آن طریق و آنهایی که در سجام نیستند، براساس اطلاعات شماره حسابهای بانکی سازمان خصوصیسازی که در اختیار شرکت سپردهگذاری قرار گرفته است و به صورت جمعی به حساب ذینفعان واریز میشود.
رئیس سازمان خصوصیسازی افزود: کار گروه پیگیری امور سهام عدالت توسط شورای عالی بورس تشکیل شد و طبق تکلیف قانونی باید سود سهام عدالت مربوط به سال ۹۹ تا پایان سال جاری به حساب سهامداران عدالت پرداخت شود.
قربانزاده این را هم گفت: بخشی از شرکتها که شامل ۱۳ شرکت غیر بورسی در پرتفوی سهام عدالت هستند که از این تعداد هفت شرکت سودده بودند که سود آنها را توسط سازمان خصوصیسازی دریافت کردیم و به حساب شرکت سپردهگذاری واریز میکنیم. همچنین از ۳۶ شرکت بورسی حاضر در پرتفوی سهام عدالت عمدتاً سودده بودند و سود آنها از طریق شرکت سپردهگذاری مرکزی دریافت و بعد از تجمیع سودها به صورت متمرکز به حساب ذینفعان و سهامداران عدالت واریز میشود.
وی افزود: تاکنون حدود ۹۰ درصد از سودهای کسر شده شرکتهای سرمایهپذیر عدالت دریافت شده و به زودی سود سهام عدالت واریز میشود.
رئیس سازمان خصوصیسازی همچنین در مورد اینکه برخی از شرکتها مانند مخابرات در سال گذشته سود سهام عدالت را واریز ن کرده است، عنوان کرد: علیه شرکت مخابرات و دخانیات به خاطر اینکه سود سهام عدالت ۹۸ را واریز نکرده بودند، اقامه دعوا کردیم و امیدوارم امسال تا قبل از پایان سال تمامی سودهای شرکـتهای سرمایهپذیر عدالت به حساب سهامداران و ذینفعان واریز شود.
از حدود ۴۹ میلیون و ۱۲۰ هزار سهامدار عدالت طی ۱۶ سال گذشته حدود ۳.۲ میلیون نفر فوت کرده و همچنین حدود ۳۰ میلیون نفر روش مدیریت غیر مستقیم یعنی از طریق شرکتهای سرمایهپذیری استانی را انتخاب کردند و حدود ۱۹ میلیون نفر روش مدیریت مستقیم را انتخاب کردند که سود سهام عدالت به حساب آنها واریز میشود.
اگر مدرس و معلم مقطع ابتدایی هستید، یکی از روش هایی که می توانید برای کسب درآمد جانبی از آن استفاده کنید این است که همان دروسی که در کلاس حضوری تدریس می کنید را در اینترنت نیز آموزش دهید و علاوه بر اینکه با این آموزش ها می توانید اطلاعات خود را در اختیار دانش آموزان بیشتری در سراسر کشور قرار دهید، این امکان را نیز خواهید داشت که با فروش آموزش های ویژه خودتان به کسب درآمد بپردازید.
همانطور که مستحضر هستید با شیوع کرونا مدارس حضوری تعطیل شدند و جای خود را به آموزش آنلاین دادند و کم کم معلمین و دانش آموزان با این نوع از آموزش وفق پیدا کردند و آموزش آنلاین و مجازی، بخشی از زندگی این دسته از افراد شد.
البته در این بین ضعف شدید بسیاری از معلمان و مدرسان در تدریس آنلاین به عنوان یک مشکل بزرگ، مشهود بود و همین موضوع باعث افت شدید تحصیلی در بین دانش آموزان شده که قطعا باید با آموزش های حرفه ای، این نواقص برطرف شود و معلمانی که توانایی بالایی در آموزش آنلاین دارند، می توانند این مسئولیت را به عهده گرفته و تاثیر مثبت قابل توجهی در افزایش سطح تحصیلی دانش آموزان داشته باشند.
اتفاقی که چندان دور از دسترس نیست و با توجه به اینکه دسترسی دانش آموزان به اینترنت در این روزها نسبت به گذشته، بسیار آسان تر شده و با روش های آموزش آنلاین نیز آشنا شده اند، فرصت بسیار خوبی برای معلمان و مدرسان حرفه ای بوجود آمده تا علاوه بر ارتقای سطح آموزشی دانش آموزان، یک منبع درآمد جانبی برای خود ایجاد کنند و بخصوص از فرصت های تعطیلات برای تولید آموزش های بیشتر بهره برداری کرده و درآمد بیشتری کسب کنند.
همانطور که اشاره شد، بخش زیادی از معلم ها با آموزش آنلاین مشکل داشته اند و این موضوع موید این است که دانش آموزان این معلمین نیز نیاز مبرم به آموزش های سطح بالاتر دارند تا بتوانند عقب افتادگی خود را در دروس تحصیلی جبران کنند.
و در واقع می توان گفت که در حال حاظر یک فرصت بی نظیر برای کسب درآمد از آموزش دروس ابتدایی در اینترنت فراهم شده که مدرسینی که از این فرصت استفاده می کنند، می توانند درآمد قابل توجهی کسب کنند.
در صورتی که مایلید اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنید، پیشنهاد می کنیم این مقاله آموزشی را مطالعه کنید:
یکی از مشکلاتی که برخی از مدرسان به عنوان دلیلی برای افت تحصیلی دانش آموزان اعلام می کنند، نبود تعاملات در آموزش مجازی است. در حالی که این مدرس ها، مشکل نبود تعامل با دانش آموزان را باید در عدم توانایی خودشان در تدریس آنلاین جستجو کنند.
در واقع بجای اینکه به دنبال پیدا کردن راه حل باشند، با طرح صورت مساله و رها کردن آن بدون هیچ پاسخ مناسبی، به نوعی مسئولیت و ناتوانی خودشان را به دوش موارد حاشیه ای می اندازند.
البته منظور ما این نیست همه این افراد به صورت عمدی، به چنین مواردی می پردازند؛ بلکه مقصود ما این است که بخاطر ناآگهی و عدم دریافت آموزش های درست، راهکارهای حل این مساله را نمی دانند و در صورتی که این آموزش ها توسط آموزش و پروش به آنها ارائه می شد، قطعا شاهد چنین افت شدید تحصیلی در دانش آموزان نبودیم.
اگر به عنوان یک مدرس و معلم، می خواهید دانش آموزان و دانشجویان شما آموزش های شما را در همان مرتبه اول یاد بگیرند، لازم است که نکاتی را در آموزش های خود رعایت کنید. آیا می دانید چه مواردی در محتوای آموزش شما وجود دارد که یادگیری آموزش را برای مخاطب دشوار می کند؟ اگر این موانع را شناسایی کرده اید، آیا راهکاری برای حذف این موانع را می دانید؟
تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا یک درس مشابه، برای دانشجویان یک استاد بسیار سخت است و دانشجویان یک استاد دیگر، همان درس را به سادگی یاد گرفته اند و آموزش های آن برای مدت طولانی در ذهن این دانشجویان ماندگار شده؟
طبیعتا در چنین مواقعی تفاوت در درس نیست، بلکه تفاوت در نوع تدریس است. در صورتی که می خواهید بدانید که چطور در آموزش آنلاین و تدریس مجازی، میزان تعامل با دانش آموزان و دانشجویان را بالا ببرید و همچنین میزان یادگیری آنها را افزایش دهید، پیشنهاد می کنیم حتما این آموزش را مشاهده کرده و از آن استفاده کنید:
چطور آموزشی تولید کنیم که یادگیری آن راحتتر باشد؟
قبل از اینکه به بررسی تفاوت های تدریس حضوری و آموزش آنلاین بپردازیم، ذکر این نکته لازم است که میزان یادگیری افراد در شرایط مختلف با هم تفاوت های اساسی دارد و ممکن است بعضی از افراد با یک بار آموزش دیدن، محتوای آن را بطور کامل یاد بگیرند و بعضی از افراد برای یادگیری همان موضوع، باید چندین بار آموزش آن را مشاهده کنند.
علاوه بر آن، تفاوت در استعدادهای هر فرد باعث تفاوت در میزان یادگیری دروس مختلف می شود. در واقع ممکن است یک فرد در درس ریاضی استعداد بالایی داشته باشد اما در درس هنر و نقاشی نتواند چیز خاصی از خود بروز دهد.
و نکته دیگری که می توان در این قسمت به آن اشاره کرد، تفاوت افراد در نحوه یادگیری می باشد و مدرسان حرفه ای مخاطبان و دانش پذیران خود را به این 4 دسته تقسیم می کنند:
دسته اول افرادی هستند که با مطالعه کردن و خواندن مطالب چاپی یا الکترونیکی، آن موضوع را یاد می گیرند.
دسته بعدی افرادی هستند که با گوش کردن و شنیدن آموزش های صوتی، محتوای آن موضوع را یاد می گیرند.
دسته سوم افرادی هستند که با دیدن آموزش های ویدئویی، یادگیری بهتری دارند.
و دسته بعدی هم افرادی هستند که با آموزش حضوری می توانند، موضوع را بهتر یاد بگیرند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این موضوع، پیشنهاد می کنیم از این آموزش استفاده کنید:
انتخاب مخاطب هدف برای محصولات آموزشی
جمع بندی
همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره شد، با توجه به مشکلاتی که در آموزش مجازی دانش آموزان وجود داشته، درصد زیادی از دانش آموزان دچار افت تحصیلی شدید شده اند و نیاز به دریافت آموزش های حرفه ای تر دارند تا این نقص را پوشش دهند و همین موضوع یک فرصت ویژه را برای کسب درآمد معلم ها و مدرسان حرفه ای فراهم کرده که از طریق اینترنت به این دانش آموزان آموزش دهند و شرایط مالی بهتری را برای خود فراهم کنند. کاری که برخی سیستم های آموزشی مانند معلم خصوصی پرش، از آن برای کسب درآمد بالا استفاده می کنند و سایر معلم ها نیز می توانند از این روش استفاده کرده و به کسب درآمد بپردازند.
و همانطور که گفته شد، خود معلم ها و مدرسین نیز برای اینکه در آموزش های آنلاین تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند، باید نحوه تدریس حرفه ای در اینترنت را به صورت اصولی یاد بگیرند. که مجموعه درآمد برتر در همین راستا یک دوره آموزشی برای این دسته از افراد آماده کرده و در این دوره آموزشی، تمام نکاتی که برای طراحی و ساخت آموزش های حرفه ای لازم است را بیان کرده و حتی روش های تبلیغات فروش این محصولات آموزشی را بصورت کامل توضیح داده است و شما می توانید این آموزش 14 ساعته را از لینک زیر دریافت کنید:
در صورتی که می خواهید با اصول حرفه ای تدریس آشنا شوید و آموزش های ارزشمند و کارآمدی تولید کنید که بوسیله آنها، تاثیر مثبتی در رشد افراد داشته باشید و در کنار آن درآمد قابل توجهی کسب کنید؛ پیشنهاد می کنیم که حتما در این دوره آموزشی شرکت کنید و اطمینان داشته باشید که اثرات آن را در کوتاه مدت مشاهده خواهید کرد.
توضیحات کاملتر در خصوص دوره تبدیل دانش به ثروت در همان لینک بالا قرار داده شده و می توانید این توضیحات را به صورت کامل مشاهده کنید.
طراحی سایت با اهداف خاصی صورت می گیرد و به دسته های مختلف تقسیم می شود. عمده سایت های اینترنتی برای تفریح و خوش گذرانی و گذراندن وقت در اینترنت طراحی نشده بلکه اهداف بزرگتری را طراحان سایت در سر می پرورانند.
احتمالا همگی شما اسم دیجیتال مارکتینگ یا کسب و کار اینترنتی را شنیده اید و اطلاعات کم یا زیادی در مورد آن ها دارید، امروزه بازار کسب و کارهای اینترنتی بسیار داغ شده است و افراد بسیاری از این راه به درآمدهای میلیاردی رسیده اند که حتما شما هم تعدادی از آن ها را می شناسید.
زمانی که از دیجیتال مارکتینگ صحبت می کنیم، منظورمان هر کسب و کاری می باشد که بتوان از طریق اینترنت از آن پول کسب کرد. زمینه های مختلفی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد، مانند طراحی سایت، آموزش آنلاین، فروش محصولات و...
یکی از مواردی که می توان از طراحی سایت برای کسب درآمد استفاده کرد، طراحی سایت فروش دوره می باشد.
در این مطلب از سایت درآمد برتر، قصد داریم تا به بررسی موضوع فوق بپردازیم و مزیت ها و معایب آن را به طور خلاصه با شما مطرح کنیم.
زمانی که از فروش دوره صحبت می کنیم در حقیقت به یک مفهوم بزرگتر و گسترده تر اشاره می کنیم. مفهومی به نام همکاری در فروش فایل. سیستم همکاری در فروش فایل، به سیستمی اشاره دارد که اشخاص می توانند بعضی از محصولات خود را که برایشان راکد شده اما برای سایر افراد مناسب به نظر می رسد، به فروش برسانند.
از سیستم همکاری در فروش فایل بیشتر برای فایل های آموزشی استفاده می شود. سیستم همکاری در فروش، برای کلیه محصولات تعریف می شود. به طور مثال سیستم همکاری در فروش سایت دیجی کالا.
اگر بخواهیم به طور کلی در ارتباط با این سیستم صحبت کنیم باید گفت که، سیستم همکاری در فروش فایل یکی از بهترین راه های کسب درآمد از اینترنت محسوب می شود که میزان درآمد شما ارتباط مستقیم با میزان فعالیت شما دارد. هر چه تلاش بیشتری داشته باشید، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.
به منظور کسب اطلاعات بیشتر مطلب روش های کسب درآمد از فروش فایل را مطالعه داشته باشید.
پس از اینکه با مفهوم واقعی فروش دوره آشنا شدید، به موضوع طراحی سایت فروش دوره خواهیم پرداخت. هدف از این بخش در حقیقت بیان ویژگی ها و الزامات برای یک سایت همکاری در فروش فایل می باشد. شما به دو شیوه می توانید طراحی سایت را داشته باشید، به صورت شخصی سایت را ایجاد کنید و یا از سایت ها آماده استفاده کنید، که در این بخش به بررسی طراحی سایت شخصی برای فروش دوره خواهیم پرداخت.
برای آن که بتوانید سایت شخصی خود را ایجاد کنید و از مزایای آن استفاده کنید، لازم است چند کار مهم انجام دهید، مثلا در ابتدا لازم است شما یک هاست و یک دامین و در نهایت سیستم مدیریت محتوا تهیه کنید. سیستم های مدیریت محتوای آماده ای مانند وردپرس وجود دارد که می توان از آن استفاده کرد و یا اگر قصد دارید سیستم مدیریت محتوای به دلخواه خود را داشته باشید، می توانید خودتان با استفاده از زبان php به کد نویسی پرداخته و سایت کاملا شخصی را برای خود ایجاد کنید. توجه داشته باشید که باید امنیت سایت را هم فراهم کنید تا از ورود افراد ناشناس به سایت جلوگیری کنید.
پس از آنکه اقدامات اولیه را ایجاد کردید، باید یک سری از الزامات را به منظور فروش دوره فراهم کنید، به طور مثال باید یک فروشگاه ایجاد کنید، یک فروشگاه برای فروش محصولات خودتان. هم چنین به کاربرانی که قصد دارند از سایت شما برای فروش محصولاتشان استفاده کنند، اجازه دهید که فروشگاه خودشان را راه اندازی کنند تا به فروش بپردازند. علاوه بر موارد بالا لازم است تا موارد دیگری را هم در سایت خود ایجاد کنید که در ادامه به بررسی برخی از آن ها می پردازیم.
ویژگی ها و اطلاعات محصول را به خوبی بنویسید
یک صفحه محصول خوب، شامل توضیحات کاملی از محصول است. مشتری هنگام مراجعه به صفحۀ هر محصول شما باید به همۀ سوالاتش پاسخ داده شود. چون در فضای آنلاین، فروشندهای برای توضیح حضوری وجود ندارد. با توضیحات کامل از محصول باید مشتری را بدون هیچ ابهامی نسبت به خرید مطمئن کنید.
اگر محصولات خوراکی میفروشید، اطلاعات کافی دربارۀ نوع تهیه محصول، مواد تشکیل دهندۀ آن، تاریخ دقیق تولید و انقضای آن در سایت بیاورید. پیشنهاد میکنیم برای جذابیت بیشتر، توضیحاتی در مورد خواص هر محصول هم بیاورید. یا اینکه برای محصولات آرایشی و بهداشتی توضیحاتی در قالب ویژگیها و کاربردهای آن اضافه کنید.
امکان مقایسه محصول
زمانی که اقدام به طراحی سایت برای فروش دوره می کنید، لازم است تا آپشن های مختلفی را تعریف بکنید. به طور مثال وقتی محصولی تعریف می شود، بهتر است تا شرایطی فراهم شود که این محصول با محصولات مشابه مقایسه شود تا اشخاص خریدار با یک دید باز به خرید محصول بخرند.
نقد و بررسی محصولات
بهتر است برای هر محصولی که در فروشگاه ثبت می شود، یک قسمت برای نقد و بررسی محصول تعریف شود تا افراد دیگری که برای خرید این محصول اقدام می کنند، بتوانند نکات مثبت و منفی که خریداران قبلی راجع به آن صحبت کرده اند را بدانند و با خیال راحتتر نسبت به خرید آن اقدام کنند. هم چنین بهتر است به محصولات رتبه داده شود تا افراد بتوانند بهتر تصمیم بگیرند.
سیستم نظردهی وجود داشته باشد
حتما برایتان پیش آمده که قبل از خرید یک محصول، در مورد آن از دیگران پرس و جو کنید. نظر مثبت یک دوست یا شخصی دیگر، شما را مصمم به خرید محصول میکند و در مقابل نظر منفی او، شما را از خرید منصرف میکند. این موضوع که نظر دیگران روی تصمیم خرید ما تاثیرگذاری بالایی دارد، در مورد خرید اینترنتی هم وجود دارد.
اگر خودتان تجربۀ خرید اینترنتی داشته باشید، قطعا متوجه قدرت و اهمیت بخش نظرات مشتری یا کاربر هستید. حتی گاهی بیش از اینکه مطالب مربوط به محصول را بخوانید، به سراغ بخش نظرات و دیدگاهها میروید. در نهایت، با ارزیابی همۀ نظرات، یک تصمیم میگیرید.
شما نیز حتما بخش نظرات را به سایت فروشگاهی خود اضافه کنید، که به کاربران اجازه دهید، در مورد کیفیت و قابلیتهای محصولات شما با یکدیگر تبادل نظر داشته باشند. البته این را هم اضافه کنیم که نیازی به فیلتر کردن نظرات منفی کاربران نیست.
صفحه درباره ما داشته باشید
شما می توانید با چند سطر راجع به خودتان، هدفتان و کارتان توضیحاتی ارائه بدهید که افراد پس از اینکه از سایت شما بازدید داشتند بتوانند به شما اعتماد کنند. صفحه درباره ما یکی از صفحات ضروری در هر وبسایت فروشگاهی می باشد چون کاربران گاهی اوقات مشتاق می شوند راجع به شما بیشتر بدانند. هم چنین در این صفحات باید مطالبی بنویسید که شخص بتواند در نهایت به پاسخ این سوالات برسد که آیا این فروشگاه مطمعن هست؟ چه چیزی این فروشگاه را از دیگر فروشگاه ها متمایز کرده است؟
در این صفحه از سایت، شما باید به طرز صمیمانه و خلاقانهای دربارۀ چگونگی شروع به کارتان، تاریخچه فروشگاه یا داستان برندتان صحبت کنید. همچنین به وظایف، اهداف و چشم اندازهایتان اشاره کنید. این توضیحات باید به قدری شیوا و دوستانه باشند که بازدیدکنندگان با اعتماد کامل، به مشتری شما تبدیل شوند.
کلام آخر
در این مطلب از سایت درآمد برتر قصد داشتیم تا به طور خلاصه و مفید به بیان نکاتی راجع به اهمیت طراحی سایت، طراحی سایت برای فروش دوره و ویژگی هایی که یک سایت فروشگاهی باید داشته باشد، پرداختیم. در نهایت امیدواریم این مطلب مورد پسند شما واقع شده باشد و از مطالب دیگری که در این زمینه منتشر شده است دیدن فرمائید.